Naslovnica
19.5.2012.

Doktori

Doktori odgovaraju:

Paradontoza i pušenje

 

Doktori

Najnovije

Slika
Jarunski susreti 2012.

"Jarunski susreti" su tradicionalna sportsko rekreativna i kulturno-zabavna manifestacija Zagrepčana starije životne dobi koja... Više...
Slika
Dan muzeja 2012

Obilježavanje Međunarodnog dana muzeja, 18. svibnja, pokrenuo je 1977. godine Međunarodni savjet za muzeje (ICOM). Svake... Više...
Slika
Dan borbe protiv homofobije

Međunarodni dan borbe protiv homofobije (IDAHO) obulježava se 17. svibnja, jer je homoseksualnost kao bolest uklonjena iz... Više...
Slika
AIDS Run 2012.

Međunarodna udruga studenata medicine Hrvatska CroMSIC u suradnji s Gradskim uredom za zdravstvo i branitelje... Više...
Slika
Savjetovalište "Telefončić"

Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić i predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku Lora Vidović potvrdili su početak rada... Više...
Slika
Voda vs Cola

Jeste li se kada upitali kako djeluju cola pića na naš organizam? Što se došava u našem tijelu ukoliko smo duže vrijeme... Više...
Slika
Infekcije uzrokuju karcinome

Najnovije istraživanje francuskih znanstvenika pokazalo je da je svaki šesti karcinom, odn. 2 milijuna slučajeva izazvano... Više...
Slika
Savjetovalište Luka Ritz - Tribina Direktno

Savjetovalište Luka Ritz poziva u četvrtak, 10.05.2012. u 19h na projekciju polusatnog dokumentarnog filma "Manje od Madonne,... Više...

Indeks tjelesne mase

Height

Weight



Nutrition Calorie Counter

Prijatelji

Baner
Baner
Baner
Baner
Home Gastro Nesanica jača apetit
Nesanica jača apetit PDF Ispis E-mail
Gastro
Ponedjeljak, 13 Prosinac 2010 15:48

sanAmerican Journal of Clinical Nutrition je objavio rezultate studije koji sugeriraju kako je pomanjkanje sna povezano s povećanom potrebom za hranom. U istraživanju francuskih znanstvenika je sudjelovalo 12 zdravih muškaraca mlađe životne dobi kojima je san ograničen na 8, odnosno 4 sata na noć.

Pokazalo se kako ispitanici nakon što su odspavali samo 4 sata u prosjeku unose 22% više kalorija. Dodatnih 560 kalorija su ispitanici unosili u vrijeme doručka i večere, napominju istraživači sa sveučilišta u Caenu.

HINA.hr

facebook  youtube

 

 
Copyright © 2012 Medikus - Medicinski magazin. Sva prava pridržana.