Naslovnica
19.5.2012.

Doktori

Doktori odgovaraju:

Paradontoza i pušenje

 

Doktori

Najnovije

Slika
Jarunski susreti 2012.

"Jarunski susreti" su tradicionalna sportsko rekreativna i kulturno-zabavna manifestacija Zagrepčana starije životne dobi koja... Više...
Slika
Dan muzeja 2012

Obilježavanje Međunarodnog dana muzeja, 18. svibnja, pokrenuo je 1977. godine Međunarodni savjet za muzeje (ICOM). Svake... Više...
Slika
Dan borbe protiv homofobije

Međunarodni dan borbe protiv homofobije (IDAHO) obulježava se 17. svibnja, jer je homoseksualnost kao bolest uklonjena iz... Više...
Slika
AIDS Run 2012.

Međunarodna udruga studenata medicine Hrvatska CroMSIC u suradnji s Gradskim uredom za zdravstvo i branitelje... Više...
Slika
Savjetovalište "Telefončić"

Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić i predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku Lora Vidović potvrdili su početak rada... Više...
Slika
Voda vs Cola

Jeste li se kada upitali kako djeluju cola pića na naš organizam? Što se došava u našem tijelu ukoliko smo duže vrijeme... Više...
Slika
Infekcije uzrokuju karcinome

Najnovije istraživanje francuskih znanstvenika pokazalo je da je svaki šesti karcinom, odn. 2 milijuna slučajeva izazvano... Više...
Slika
Savjetovalište Luka Ritz - Tribina Direktno

Savjetovalište Luka Ritz poziva u četvrtak, 10.05.2012. u 19h na projekciju polusatnog dokumentarnog filma "Manje od Madonne,... Više...

Indeks tjelesne mase

Height

Weight



Nutrition Calorie Counter

Prijatelji

Baner
Baner
Baner
Baner
Home Gastro Omega-3-masne kiseline i vid
Omega-3-masne kiseline i vid PDF Ispis E-mail
Gastro
Ponedjeljak, 06 Prosinac 2010 12:09

omegaNova studija sugerira kako povećani unos omega-3 masnih kiselina može smanjiti izglede za razvoj senilne makularne degeneracije, vodećeg uzroka gubitka vida u razvijenim zemljama. Američki znanstvenici s Johns Hopkins University su tijekom jedne godine pratili unos hrane kod 2391 ispitanika u dobi od 65 do 84 godine.

Pokazalo se kako je senilna makularna degeneracija znatno češća kod osobe koje konzumiraju najmanje količine ribe i druge hrane koja obiluje omega-3 masnim kiselinama.

Ranije studije su već ukazale na prisutnost velikih koncentracija omega-3 masnih kiselina u mrežnici oka, napominju istraživači.

Testiranja provedena na životinjama su već pokazala kako veći unos omega-3 masnih kiselina smanjuje izglede za razvoj drugih bolesti oka.

Plivazdravlje.hr

facebook youtube

 
Copyright © 2012 Medikus - Medicinski magazin. Sva prava pridržana.