Naslovnica
19.5.2012.

Doktori

Doktori odgovaraju:

Paradontoza i pušenje

 

Doktori

Najnovije

Slika
Jarunski susreti 2012.

"Jarunski susreti" su tradicionalna sportsko rekreativna i kulturno-zabavna manifestacija Zagrepčana starije životne dobi koja... Više...
Slika
Dan muzeja 2012

Obilježavanje Međunarodnog dana muzeja, 18. svibnja, pokrenuo je 1977. godine Međunarodni savjet za muzeje (ICOM). Svake... Više...
Slika
Dan borbe protiv homofobije

Međunarodni dan borbe protiv homofobije (IDAHO) obulježava se 17. svibnja, jer je homoseksualnost kao bolest uklonjena iz... Više...
Slika
AIDS Run 2012.

Međunarodna udruga studenata medicine Hrvatska CroMSIC u suradnji s Gradskim uredom za zdravstvo i branitelje... Više...
Slika
Savjetovalište "Telefončić"

Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić i predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku Lora Vidović potvrdili su početak rada... Više...
Slika
Voda vs Cola

Jeste li se kada upitali kako djeluju cola pića na naš organizam? Što se došava u našem tijelu ukoliko smo duže vrijeme... Više...
Slika
Infekcije uzrokuju karcinome

Najnovije istraživanje francuskih znanstvenika pokazalo je da je svaki šesti karcinom, odn. 2 milijuna slučajeva izazvano... Više...
Slika
Savjetovalište Luka Ritz - Tribina Direktno

Savjetovalište Luka Ritz poziva u četvrtak, 10.05.2012. u 19h na projekciju polusatnog dokumentarnog filma "Manje od Madonne,... Više...

Indeks tjelesne mase

Height

Weight



Nutrition Calorie Counter

Prijatelji

Baner
Baner
Baner
Baner
Home Gastro Vinom protiv dijabetesa
Vinom protiv dijabetesa PDF Ispis E-mail
Gastro
Nedjelja, 11 Listopad 2009 10:11

vino

Najnoviji pokusi na miševima u laboratorijima Sveučilišta Southwestern Texas pokazali su da resveratrol iz crnog vina smanjuje razine šećera u krvi. Dr. Roberto Coppari inicirao je miševima injekcije resveratrola uz visoko kalorijsku prehranu. Rezultati su pokazali da je aktiviran SIRT1 protein u mozgu odgovoran za smanjenje koncentracije glukoze i povećanje količine inzulina.

Resveratrol dobiven iz kožice bobica crnog grožđa proučava se već niz godina zbog svog pozitivnog utjecaja na organizam. Pretpostavljali smo da resveratrol djeluje na jetru, međutim ustanovilo se da je mozak meta terapije. To pruža nove mogućnosti u terapiji dijabetesa tip 2, a vjerujemo da je isti princip djelovanja i kod kardiovaskularnih bolesti.”, izjavio je dr. Coppari.

Znanstvenici Harvard Aging Institute objavili su 2006. studiju o djelovanju resveratrola na pretile miševi. Nakon šest mjeseci terapije resveratrolom umanjeni su negativni efekati prehrane s 60% kalorija iz masti, tvrdi  dr Rafael de Cabo. Ove studije doprinos su razumijevanja “francuskog paradoksa”, specifičnog za francusku kuhinju u kojoj kombinacija kalorične hrane uz umjerenu konzumaciju vina korisno djeluje na zdravlje.  

Webmd.com

facebook  youtube

 

 
Copyright © 2012 Medikus - Medicinski magazin. Sva prava pridržana.