Naslovnica
20.4.2024.

Doktori

Doktori odgovaraju:

Neplodnost

 

Doktori

Najnovije

Slika
Who want to live forever?

The oldest person in the world recently turned 117 years old. According to the latest data from the Centers for Disease Control... Više...
Slika
Fight against HIV

“To not have to remember that every morning is earth-changing for them,” said Dr. Rachel Bender Ignacio, director of... Više...
Slika
PMS ili prehlada

Žene nerijetko razmišljaju o PMS kao "menstrualnoj prehladi". Svatko tko ima menstruaciju iz iskustva zna da mjesečni ciklus... Više...
Slika
Coke? Just sugar!

Though most people are wise to the fact that soda isn’t exactly a nutrient-filled drink, you may be wondering just how much... Više...
Slika
Allergiees tips

If you’re an allergy sufferer and you know it’s your time of the year, you may be able to correlate your symptoms, Dr. Emily... Više...
Slika
5 znakova moždanog udara

Često ljudi mogu doživjeti ono što se obično naziva "mini moždani udar" ili "moždani udar upozorenja" prije nego što... Više...
Slika
Sleeping type

The relationship between sleep and health is complex. A new study has identified four distinct types of sleepers to understand it... Više...
Slika
Forget big feet

A surgeon specializing in sexual health says you cannot tell the size of a man’s penis simply by looking at his hands or feet.... Više...

Indeks tjelesne mase

Height

Weight



Nutrition Calorie Counter

Promo box

Baner
Baner
Baner
Home Fokus Dizajnom protiv disleksije
Dizajnom protiv disleksije PDF Ispis E-mail
Fokus
Četvrtak, 04 Veljača 2010 09:42

disleksijaPročitati i zadržati informaciju jedan je od izazova s kojima se suočava jedno od petero djece s nekim oblikom disleksije. Kako bi im pomogla u tom zadatku, dizajnerica Renee Seward je osmislila pionirski digitalni projekt. Sveučilište u Cincinnatiju poduprlo je projekt Renee Sewarde, asistentice profesora digitalnog dizajna, nazvan "Reading by Design: Visualizing Phonemic Sound for Dyslexic Readers 9-11 Years Old".

Razvitak programa za cilj ima pomoći edukatorima u učinkovitijem poučavanju djece s disleksijom pomoću korištenja vida, zvuka i fizičkih kretnji kako bi se poboljšalo čitanje i razumijevanje djece s disleksijom u dobi od 9 do 11 godina.

"Željela sam pomaknuti naglasak sa 26 slova abecede i prebaciti ga na 44 uobičajena zvuka u engleskom jeziku", pojasnila je Seward i dodala kako je, prije svega, važno razumjeti da uzrok disleksiji nisu problemi u vizualnoj percepciji, nego u pamćenju. Djeca s disleksijom imaju poteškoće u prisjećanju i stvaranju brze veze između zvuka i slova koji taj zvuk predstavlja.

Stoga u programskom alatu koji je razvila, Seward započinje s najmanjim dijelovima zvuka i pomaže im u povezivanju sa slovima. Dodirom miša, učitelj koji radi s djetetom prelazi preko slova, npr. slova "p", koje se potom preobražava u predmet s kojim se dijete često susreće, a koji je povezan sa zvukom koji proizvodimo kad govorimo slovo "p" (pepermint, pita, piano).

U programu su razvijene i druge opcije učenja, poput povezivanja igrača košarke koji je zabio koš i pratećeg zvuka oduševljenja gomile kako bi se opisale veze između vizualnih kombinacija samoglasnika, kao što je "ooo" ili "aaa" s pripadajućim zvukom. Postoji i opcija promjene pokazivača miša u animirani prst koji se pomiče po tekstu, kao što to čini većina djece koja uče čitati.
Ostale mogućnosti koje programski alat nudi pogledajte ovdje.
Jelena Likić Biologija.com.hr

Eureka Science News , YouTube

facebook  youtube

 

 

Share
 
Copyright © 2024 Medikus - Medicinski magazin. Sva prava pridržana.