Naslovnica
19.5.2012.

Doktori

Doktori odgovaraju:

Paradontoza i pušenje

 

Doktori

Najnovije

Slika
Jarunski susreti 2012.

"Jarunski susreti" su tradicionalna sportsko rekreativna i kulturno-zabavna manifestacija Zagrepčana starije životne dobi koja... Više...
Slika
Dan muzeja 2012

Obilježavanje Međunarodnog dana muzeja, 18. svibnja, pokrenuo je 1977. godine Međunarodni savjet za muzeje (ICOM). Svake... Više...
Slika
Dan borbe protiv homofobije

Međunarodni dan borbe protiv homofobije (IDAHO) obulježava se 17. svibnja, jer je homoseksualnost kao bolest uklonjena iz... Više...
Slika
AIDS Run 2012.

Međunarodna udruga studenata medicine Hrvatska CroMSIC u suradnji s Gradskim uredom za zdravstvo i branitelje... Više...
Slika
Savjetovalište "Telefončić"

Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić i predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku Lora Vidović potvrdili su početak rada... Više...
Slika
Voda vs Cola

Jeste li se kada upitali kako djeluju cola pića na naš organizam? Što se došava u našem tijelu ukoliko smo duže vrijeme... Više...
Slika
Infekcije uzrokuju karcinome

Najnovije istraživanje francuskih znanstvenika pokazalo je da je svaki šesti karcinom, odn. 2 milijuna slučajeva izazvano... Više...
Slika
Savjetovalište Luka Ritz - Tribina Direktno

Savjetovalište Luka Ritz poziva u četvrtak, 10.05.2012. u 19h na projekciju polusatnog dokumentarnog filma "Manje od Madonne,... Više...

Indeks tjelesne mase

Height

Weight



Nutrition Calorie Counter

Prijatelji

Baner
Baner
Baner
Baner
Home Fokus Kikiriki za zdravo srce
Kikiriki za zdravo srce PDF Ispis E-mail
Fokus
Ponedjeljak, 20 Srpanj 2009 18:37

kikiriki Kikiriki bi mogao postati važno oružje u borbi protiv srčanoga udara, pokazuju rezultati posljednjeg istraživanja. Otkriveno je da kikiriki smanjuje rizik od srčanog i moždanog udar. Grickanje kikirikija ili jedenje maslaca od kikirikija najmanje pet puta tjedno može prepoloviti rizik od srčanoga udara. Otkriveno je da kikiriki snižava kolesterol, spriječava upale i poboljšava stanje krvnih stanica oko srca.

U razdoblju od 22 godine znanstvenici s Harvarda promatrali su 6 tisuća žena s dijabetesom tipa dva, koji povećava rizik za srčani i moždani udar. Te žene imale su poseban režim prehrane, a svake dvije do četiri godine ispunjavale su upitnike o načinu prehrane. Kada su znanstvenici usporedili rezultate, otkrili su da su žene koje su jele kikiriki bile zaštićenije od srčanih i moždanih udara. Iznenađenje je što je rizik smanjen za čak 44%. Iznimno je korisno u prehranu staviti i kikiriki jer smanjuje kolesterol i pomaže zdravlju. Naravno, i kikiriki treba konzumirati u umjerenim količinama. Svakoga dana pomalo i nikako ne pretjerivati jer to neće donijeti ništa dobro organizmu", istaknula je znanstvenica Ellen Mason.

20.07.2009.

facebook  youtube

 

 
Copyright © 2012 Medikus - Medicinski magazin. Sva prava pridržana.